2013. február 22., péntek

Müzliszelet minden napra

Történt, hogy készítettem müzli szeletet...csak úgy. Hogy legyen mit enni délután, vagy reggelire. Aztán egy napon a párom elvitte a budapesti munkahelyére. Ahol lába kelt az összesnek. Azzal az üzenettel jött haza, hogy bár ő nem tudott enni belőle, a többiek vígan felfalták. Pár nap múlva benyújtották az igényüket, most már egy teljes tepsire. De nem csak ők. Barátok, ismerősök, mindenki, aki valamilyen úton-módon enni tudott belőle. Ám, ez sem elég, most a receptet kérik :-D. Én pedig sok szeretettel osztom meg velük, s minden érdeklődővel.

MÜZLISZELET MINDEN NAPRA 


Hozzávalók - kb. 20 szelethez -
- 3 ek. méz - én gesztenyemézet használtam, s nagyon jól passzolt az íze a többi összetevőhöz -
- 10 dkg vaj
- 84 gr barna cukor - Korona demarara - 
- 140 gr zabpehely
- 0,5 tk. őrölt fahéj
- 50 gr kókuszreszelék
- 2 ek. lenmag
- 1 ek. szezámmag
- 10 dkg apróra tört, sózatlan, pörkölt mogyoró

Elkészítés
Egy serpenyőben olvasszuk össze a vajat, mézet és cukrot. Amikor folyós állagú lesz, adjuk hozzá a többi hozzávalót, s alaposan keverjük össze. Melegítsük elő a sütőt 140 fokra, vajazzunk ki egy 22x22 cm-es tálat, öntsük bele a masszát, s kb. 30 perc alatt süssük meg. Amikor kivettük a sütőből, hagyjuk langyosra hűlni, majd vágjuk tetszőleges szeletekre. Köszönöm GoodFood. 

2 megjegyzés:

  1. Ez az igazi elismerés!! :)) Kellemes hétvégét! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, igen, de már befutott egy-két megrendelés ismét....müzligyáros kisiparos lettem! :-D Köszönöm, kellemes hétvégét neked is!

      Törlés